11 jan. 2011

winters bone

Var och såg Winters bone på bio med min Syster ikväll, den var bra, men inte något speciellt högt tempo, men den var djup, och skildrar en jobbig situation från en familj vars far är kriminell och resterande familj får ta skiten.

Rekommenderar den starkt till Er som vill se känsliga och djupa filmer.

Ikväll har jag träningsverk i princip överallt, så jag hoppar över träningen idag, har förbrännt en del fett så det får räcka.

Imorgon kör vi stenhårt på Rygg, biceps och underarmar, joggar 1 timme och njuter sedan av lugnet.

Jag laddar extremt hårt inför sommaren, för i sommar ska jag leva livet. Jag ska göra allt jag verkligen vill göra, ska resa runt i hela Sverige och äventyra, vara ute i naturen, åka vattenscooter, köra båt, bada i sjöar, dansa på klippor, festa i ett tält, grilla en hel gris, alltså leva drömmen i Sverige är bättre än allt annat. hör av er om ni vill joina. jag älskar detta och hela min kropp vet att detta kommer bli bra.

JAG ÄR LADDAD.



NU KÖR VI :D :D :D SUUUUUUUUUUUUUUUUUUX