18 jan. 2011

crash pang boooom

tillbaka med fräscht bredband och nya ideér och konstigheter..

internet small i fredags..tror jag, ja fredags, det bara stängdes av, luktade bränt runt modemet och det var avstängt...det hade alltså med andra ordvitser sagt boooom, men så är det....gillar såna feta saker

skolan är igång. träningen rullar. maten smälter i magen. vad mer kan man säga?

idag kommer jag inte skriva så jätte mycket, har inte tid, ska göra massa saker, tvätta, träna, äta, se film, OCH, OCH sova tidigt...allt hänger inte ihop men vafan...

svenska gloser, utökar ordförrådet lite, härligt som fan.

träningen avklarad, axlar idag...
efter att jag hade tränat, cyklade jag hem i raskande fart, satte igång och stekte några ägg, micrade kycklingen jag tidigare denna dag stekte till, över gott....mmmmmmmmmmmm!!!

musklerna gillar det iallafall, nu tänkte jag lägga mig i min säng och försöka sova, ska upp 9.20 imorgon....TUFFT.

BYE BYEEEEEEEEEEEE ALLA ÄLSKAR MIG



vi hörs sen