11 jan. 2011

hold my haaand

godmorgon, godkväll, eller vad som helst, jag är nyvaken, mår riktigt bra. huvudsaken, sen vad klockan är har absolut ingen betydelse för mig.

nu sitter jag och väntar på att mina ägg ska bli färdigkokade, så jag kan dela dom med min maskin, pressa dom mellan två brödskivor och bara njuta, känna proteinet sakta pumpa upp mina muskler. härligt.

efter detta ska jag duscha snabbt, trilla lite inne i badrummet skadar heller inte, vidare på med klääär för att sedan powerwalka till stan, lyssna på lite musik, kolla på människor, njuta av tillvaron,

möta upp min syster på hennes sallong, kärlek liksom, man blir glad känner sig uppskattad, sen ska vi faktiskt entra jensens böffhus och käka väldigt gott, efter att vi är proppmätta och inte kan gå, så ska vi cykla till SF bio och se Winters bone, jag kommer njuta. Älskar detta.

Träningen kommer inatt, eller imorgonbitti, vågen är glad, och det tickar uppåt.

PEACE JAG ÄLSKAR ALLA