10 jan. 2011

monday morning

tjomega-8

hoppas alla mår bra. riktigt bra. super bra, alltså bäst.
idag är en dag då jag brukar stänga in mig själv på mitt rum och leka att jag bor i en koja. jag snoozade x antal timmar, satte igång spotify på högtalarna och låg bara i min säng och softade..riktigt nice, blir ju som man gör det till, eller?

efter det hände något som bara är för mycket för mig.
jag gick till bussen, den kom och jag skulle försöka ta mig över gatan, men såklart får alla bilar grönt, ett jävla kaos utbryter och jag hinner inte med bussen..eller ja, chauffören stannar inte på hållplatsen...drar en loska och knyter näven, går mot en annan buss, vad fan tror ni händer, jo ingenting, jag åker lugnt och sansat bussen, hoppar av på södervärn i malmö, väntar i ca. 10 minuter på nästa buss som skulle ta mig till djäknegatan, kaos som vanligt i malmö så komme där in 4 bussar samtidigt på parrongen, bytar chaufför på precis den bussen jag ska ta, EFTER DOM BYTT SÅ BARA KÖR HAN IVÄG???????????
redan nu är jag 10 minuter sen till restaurangen jag skulle möta upp min pappa på, efter att den j'vla bussen äntligen kommer, tror ni inte det tar typ 20 minuter att komma dit jag ska när det tar 5 min att gå?

ja...vilken dag..men detta lugnar sig kraftigt och vi äter god middag, jag drar till skolan och reggar mitt face, vidare till frisörsallongen min syster jobbar på, fixar till mitt hår lite, fräschar till kanterna som man brukar säga, vidare till min farbror och meckar lite med hans TV, till sist landar vi hemma i vår lgh och jag steker upp en fräsch och saftigt god middag...ah jag är fan kung nu för tiden alltså,

nu sitter jag här, laddar upp med lite house musik och bläddar igenom beroendet...facebook
snart är det träning, hård träning, men inte än, om kanske 2 timmar, kvällsträning ÄR LIKSOM GRAJJEN SÅ ATT SÄGA.

peace, out, malmö town, hälsningar den tyngste