9 jan. 2011

easy

tjeo

idag har varit en bra dag..mycket bra.

jag stiger upp, drar i mig lite kapslar så kroppen piggnar till och kan börja bygga muskler direkt på morgonen.
efter detta fixar jag mig en energidryck och vidare in i vardagsrummet för att lägga om min fars sår på ryggen, grym som jag är klarar jag detta galant, även beröm från vårdcentralen har jag fått. kanske ska bli läkare, eller nä..jag klarar inte av blod, egentligen, bara familjeblod. hood ni vet.

farmor&farfar bjöd på mat idag, man ställer ju upp och hookar dit så man får lite umgänge, ryggbiff blev det, med potatis och ägg, självklart farmors specialare, brunsås! !! 10/10 farmor, good work today ; )))) firewoork!

nu sitter jag här, träffat min dröm, spelat wii, chillat fett, gjort allt bra, liksom man trivs.
imorgon är det träning, registrering på min nya skola, efter detta låter jag dagen tala för sig själv, eventuellt drar jag till sängs och chillar film...


peace out everybody. jag är en människa som alla andra djur.