6 jan. 2011

huvudet högt

jag är en krigare i grunden.
men just nu, och några månader tillbaka, har jag känt mig svag..jag har känt mig ledsen inombords,
jag har inte det jag är värd, mitt liv ska vara mycket bättre än detta..men jag skiter i.
mitt problem ligger där, jag har ingen ångest, jag tar ingenting på allvar.
men jag har slagit huvudet i väggen, kollat upp lite olika saker, fått motivation, livsglädje, har livsplaner,
och jag tänker sätta igång med detta direkt..

följ mig gärna, för om några månader kommer ni se en människa som är starkare än någonsin, jag har hunnit skrapa på mig mycket livserfarenhet, inom nästan alla områden, jag kan mycket, jag är smart, så nu är det enbart upp till mig själv. jag har stark motivation och vilja till detta. vi ses om några månader..eller år..

och en sak till, jag har inte glömt någonting. alla som svikit mig, ljugit för mig, nonchat mig, allt, ni som gjort positiva saker också såklart, men passa er. jag kommer bli mycket självsäker och få mycket stark personlighet, så ni som gjort bort er, ni kan glömma min vänskap. jag klarar mig själv.

peace out.
 tro, tyck, säg vad ni vill, men jag vet alltid att jag är jag och jag mår bra med mig själv.