26 dec. 2010

efter mycket om och men..

rensa huvudet på moln.
vi inleder detta blogginlägg på det viset.

det har varit julafton..det har varit annandag jul..det har varit fest..det mesta har hänt med andra ord, 
vi kan börja med att jag fick alla julklappar jag önskade mig. checkoslovakien.
inte på tal om hur mycket julmat och fågel jag har ätit, jag mår bra nu.

träningen är också en tårta på bordet,
imorgon inköps och påbörjas ett nytt kapitel,
whey-100
super gainer-pro
jack3d
night-pro

vi börjar där va..
sen kan vi lägga på lite godisbitar på tårtan om någon månad..

jag funderar på att om man kanske borde ta och gå ner och grilla några spett och sätta sig på balkongen med en iskall 70a?

inom loppen av 3 dagar kommer jag att göra en väldigt galen graj, så håll öppen ögonen ;)

detta var allt, peace out från snokke i malmö.