23 dec. 2010

dagen före dagen då vi är snällast

idag har varit en mycket bra dag.
iförrgår och en vecka bakåt steg jag upp ca. 14-16. vilket inte är carpe diem.
igår steg jag upp halv 9..
idag steg jag upp halv 9..
jag börjar få pejl på detta med carpe..kanske borde byta namn
igår tränade jag hårt..sneglade lite på folket som hade problem med snön/grät
jag värmer fortfarande upp inför något som kommer heta duga, eller målsman.
tänkte dra några filmer från hyllan, the town rekar jag jädrans mycket, bankråns film, inkluderat relationer etc, bra handling och bra skådespelare. Bioaktuell,,,,,,,,,,,,,,,__ :D
inception, damn homie, styra dina drömmar? se den.
the social network, sidan du besöker minst 20 gånger om dagen, hur startade allt? facebook legend.

idag, har jag,
handlar julklappar, hållt min pappa sällskap på vårdcentralen, lite praktikant, dom visade mig vad och hur dom gjorde, eftersiIIIMm, vårdcentralen är stängd på lördag så jag ska göra det dom egetligen skulle göra, (amputera hans ben och operera några ärenden i hjärnan).
jag handlade mina julklappar idag, liksom, varför stressa? har ju spelat dator och tränat så har inte hunnit med den biten, eller tårtan.

blev en jävla massa julklappar, fick ta taxi hem kunde inte bära alla mina sju katter, eller oj, påsar.

Vi hörs bloggen.
Jag ska äta risgrynsgröt nu sen tänkte jag pressa lite apelsiner så jag får ut en juice till mig.

lisssssse <3