1 feb. 2011

men nanting!

hej hej tjena tjena grabbar kvinnor barn etc.

ska vi ta det baklänges eller som man brukar?
antingen kör man, sen, sen, sen eller innan det, innan det, innan det.

jag kör en blandning tror jag...eller nä, vi kör som jag kör när ingen annan kör.

Måndagen bestod av skolgång, lite ögonkontakter med tuffa grabbar men som förstod senare att jag inte bryr mig om sånt så dom vek av och krockade med väggen. sorry

Jag kom hem, lagade 600g fiskgratäng, njöt, sov lite, lyssnade på musik, lät solljuset tränga in genom fönstret, drog iväg några sms, fick några samtal, två timmar senare satt jag mätt efter en ägg&bacon macka på SF Bio och kollade på Love&other drugs, med min bästa vän. Inget godis, bara läkerol och tuggomi.

Folk undrade om det var liveföreställning av hulken när jag kom in, men jag fick avvisa dom till salen till höger..
När jag sedan kom hem efter biorullen tränade jag lite som hulken, men jag sprang bara, proteinet har inte inkasserats än så jag softar fortfarande, ska ner ikväll och pumpa lite muskler tänkte jag..

En annan sak, satt på ballkongen igår och kollade ut över min stillastående gård, frost på gräsmattan, utemöblerna inplastade, ingen ler, alla är tysta, men om jag springer ut på gården och ropar och skuttar, drar ett glädje skrik, kastar en snöboll på en granne och försöker höja stämningen, nä då kommer polisen inom 5 min och tror där är ett psykfall som rymmt...vad händer med landet? malmö?

fixa lgh till mig i sthlm och jag kommer göra det till en ny stad.
för övrigt har jag som vanligt överflöd med energi så kom gärna med tips på vad jag kan göra för att pyssla bort denne.

en tips av låt.