15 dec. 2010

summerteaser

Alltså jag själv börjar bli rädd för min kropp. Ska nog sluta träna..

Eller så fortsätter jag och börjar bli egenkär och sätter upp speglar överallt i mitt hus :D

Nu har jag nyss pumpat rygg och mage, jag börjar trivas..

Kör helt utan produkter nästan nu, enbart kreatin och rapid pump. Enbart för att det är meningen att min kropp ska sprängas sönder när jag väl går på de riktiga produkterna som ger pump och muskelmassa dvs......

Jag är het.


Men hallå, släpp nu träningen.
Åter till fokus och nu ska jag gå ut och lappa till någon bil. (hehe)
Ska berätta en hemlighet, enbart för dig bloggen, My love. Jag brukar på nätterna (när det är mörkt) (efter 00.30)
Sätta upp konsitga lappar lite här och där så folk ska bli förvirrade, arga, trötta, glada, frustrerade, ja you name it. Jag älskar det.
Kanske såhär, "Om du ställer din bil här imorgon igen, så kommer jag till att slå sönder alla rutor och sen ge dig nya igen"