14 dec. 2010

Snart träning, först ska jag slakta

Nu har grannens förbannade hamster gått mig på nerverna igen....
Jag har legat i min säng och kollat på fyra filmer nu, druckit iskallt kaffe, tappat klementiner i hela min säng, inte nog med det, någon har stulit min ljusstake,
nu är jag så trött på grannens hamster att jag nyss klippte dennes liv rakt av.
Den kom ut i trappen precis när jag tänkte sticka och gymma, var så frukansvärt proppad med prestationshöjare och skit, får syn på denna jävla hamster och drar direkt en flykick, det är helt galet detta alltså, hamstern drar frma värsta kniven, jag flippar ur...drar upp mina röda hängslen längst låren och lirkar upp min inhyrda yxa till polare och smäller livet på hamstern....

detta är sant, och jag ljög senast nyss.

vi hörs. the man

 whos tha man? heheheh klirr