9 dec. 2010

lazydazykingenboI

Tjena hejsan tjo fräs

Idag har jag tränat rygg. Känns som jag har en piltavla upphängd på ryggen, känner mig dubbelt så tung, bred, fet, rik, allt. Det är nästan så att hugo istället för att sätta äpplet på bullens huvud, i sin robin hood challange, kunde sätta äpplet på min rygg för det hade fan inte känts ändå, min rygg är som en piltavla idag, den sa det... Men hugo han maxar äpplet på bullens huvud alltså, ett försök och pilen sitter mitt i äpplet, BOOM, jag fattar inte hur han lyckas hitta det förbannade äpplet, är killen helt galet unik eller? Nä, nu är det såhär, jag har en äkta buffel pilbåge i källaren, ska fan utmana dig hugo, detta är inte acceptabelt att du gjorde detta så jävla bra, klockrent helt enkelt. Kolla in det, www.hugorosas.se

VI HÖRS SEN, PILBÅGSRACE I KÄLLAREN, KANSKE BLIR DET PIL FEST.


Detta kommer gå bra, ingen ska vara orolig. Ska bara skjuta några grannar först för att få upp känslan av robin hood.

WHY SO SERIOUSSSSSSS